בכל מקרה של בירור / שאלה או תביעה – ניתן תמיד לפנות לחברת הביטוח המבטחת. אנו ממליצים בחום ומנסים להרגיל כל לקוח שלנו לפנות אך ורק אלינו ל-I.O.D על מנת שתוכלו לקבל את התשובות המקצועיות ביותר וכמובן שנוכל להילחם עבורכם בכל תביעה. תמיד תזכרו – יש לנו אינטרס משותף למצות את הזכויות שלכם מול חברת הביטוח כדי שתישארו לקוחות מרוצים 😊
לקוחות רבים לא יודעים מה קיים להם בתיק הביטוחי ומוצאים את עצמם משלמים בעבור אותו כיסוי פעמיים -כאשר בזמן אמת יקבלו רק ממקום אחד. כדי לענות על שאלה זו נמליץ לעשות בדיקה מקיפה של התיק הביטוחי -בסוף הבדיקה תקבלו טבלה מסודרת ומסכמת עם ניתוח התיק הביטוחי שלכם והמלצת המקצוענים שלנו.
תלוי בסוג הכיסוי . לרב הכלל אומר שפוליסות מסוג פיצוי – נוכל לקבל מכמה מקומות בעבור אותה תביעה. כאשר פוליסות שיפוי – נקבל רק ממקום אחד כנגד קבלה/חשבונית.
קופות החולים מכסות לרב את הדברים ה"שגרתיים" (ביקורי רופא תרופות שבסל וכו).
הפרוצדורות המסובכות והיקרות יותר(ניתוחים בחול, תרופות מחוץ לסל, השתלות, תרופות ביולוגיות למלחמה בסרטן ועוד) מכוסות בפוליסות הבריאות הפרטיות.
לרב הביטוחים דרך מקומות העבודה מכסים אותנו באופן חלקי בלבד – ועל כן מומלץ תמיד לעשות בדיקה מקיפה כדי להימנע ממצב שאנו תלויים במקום העבודה מבלי לדעת מה באמת קיים לנו.
תלוי בסוג הפוליסה. רב הפוליסות הן תלויות גיל ומשתנות בהתאם לקבוצות גיל במהלך השנים. ישנן פוליסות שנשארות קבועות לאורך כל חיי הפוליסה ויש פוליסות שניתנת בהם הבחירה למבוטח. כדאי תמיד לבדוק מחירים לאורך שנים ולא רק לשנה הראשונה!
כל פוליסה והתנאים שלה. ישנן פוליסות שתקפות לאורך כל חיי המבוטח וישנן שקבועות מראש עד לגיל מסויים.(בהתאם לתנאי הפוליסה).
עדכון מוטבים בפוליסות נעשה בפעולה פשוטה מול סוכנות/חברת הביטוח (מספיקה חתימת מקור על מסמך מוטבים או חתימה דיגיטלית).
ניתן לקחת הלוואות על חשבון קופות. גובה סכום ההלוואה והתנאים -בהתאם לסוג הקופה, צבירת כספים בקופה והחלטת חברת הביטוח.
תלוי בסוג הפוליסה שהיה לנו לפני הרפורמה. רוב הפוליסות השתפרו באופן משמעותי ולכן נעשתה הרפורמה מלכתחילה(לטובת הלקוח). עם זאת – ישנן פוליסות מסויימות מאוד בחברות הביטוח ששווה לבדוק פעמיים לפני שמבטלים אותן לטובת הפוליסה החדשה.
לא. ברגע שנכנסתי לפוליסת ביטוח – איני צריך לעדכן את חברת הביטוח במצבי הבריאותי מעתה והלאה. (למעט מבוטח שנכנס לפוליסה כמעשן והפסיק לעשן למעלה משנתיים – ניתן להוזיל משמעותית את עלות הביטוח).
לכל ביטוח ולכל חברת ביטוח יש תנאים שונים בהתאם לסוג הפוליסה והתנאים לכניסה המינימליים והמקסימליים שלה. כדאי לבדוק לעומק בין החברות השונות!
ניתן. ביטוח חיים פרטי תמיד יספק את הבנק כל עוד הוא עומד לפחות על אותו סכום הלוואה שרכשנו. חשוב לציין שביטוח חיים פרטי נשאר על סכום פיצוי קבוע בעוד שחיים למשכנתא יורד בהתאם להחזר ההלוואה החודשית.
ביטוח לאומי נותן גמלה בצורת עוזרת סיעודית(הקצאת שעות שבועיות).
קופות החולים – נותנות אפשרות לרכוש ביטוח מסובסד לתקופת פיצוי של 5 שנים ראשונות במצב סיעודי (סכום פיצוי ממוצע בקופות: 5,000 ₪).
ביטוח פרטי – נותן אפשרות לרכוש ביטוח סיעודי שישלים את מה שהקופה לא נותנת לנו. הלקוח יכול לבחור בעצמו כמה סכום פיצוי ירצה לרכוש, למשך כמה שנים , והאם הפרמיה תשתנה או תישאר קבועה.
ניתן להיכנס לסימולטור החכם שלנו ולהתאים את הסכום שאתה באמת צריך בהתאם למספר משתנים(גיל ילדים,עיסוק,הכנסה חודשית ועוד).
ההבדל ביניהם הוא בסכום הפיצוי ואורך השנים שבהן אנחנו מבוטחים. ביטוח חיים פרטי יישאר לרב על סכום פיצוי אחיד וקבוע מראש עד לסיום תקופת הפוליסה. ביטוח חיים למשכנתא הוא נגזרת של ההלוואה ולכן הסכום ההתחלתי של הביטוח ירד בהתאם להחזר ההלוואה כל שנה – והשנים נגזרות מאורך תקופת ההלוואה.
הר הביטוח הוא יוזמה של משרד האוצר המרכזת את כל הביטוחים בחברות הביטוח תחת מקום אחד. אמנם אנו לא מקבלים פירוט של כיסויי הפוליסה וטיבן – אך בהחלט ניתן לראות באילו חברות אנו מבוטחים ומשם נוכל לפנות לחברות הביטוח עלך מנת לקבל העתקי פוליסה והלעמקי את הבדיקה.
הר הכסף – יוזמה נוספת של האוצר המאתרת את הכספים והחסכונות שלנו בין חברות הביטוח ובתי ההשקעות השונים.
חשוב לשים דגש לא רק על המחיר הזול ביותר אלא גם על השתתפויות עצמיות שנצטרך לשלם בעת תביעה, מוסכי הסדר , רכב חלופי, שירותי דרך(שמשות,גרירה ועוד) ועוד נקודות שמשתנות אצל כל אדם בהתאם לצרכים וההרגלים שלו. רוצה לקבל ייעוץ חינם לגבי ביטוח רכב וחשיבותו? לחץ כאן
חשוב לשים לב להשתתפויות העצמיות כמו גם לשירותי הספק איתם נצטרך לעבוד ביום התביעה. חשוב לדעת אם אנחנו מבטחים כשוכרים או כמשכירים או כבעלים של הנכס – ומה ההשלכות והסיכונים בכל אחד מהצדדים הנ"ל.
או: